miercuri, 21 ianuarie 2009

Pupincuriştii

Pupincuriştii sunt o specie aparte în societatea noastră. Sunt băieţii ăia care mereu ies în evidenţă, sunt primii la bârfe şi mereu au limba bine înfiptă în dosul şefilor. Nu cred că există o societate comercială care să nu aibă pupincuriştii ei. Aştia sunt peste tot şi se înmulţesc mai ceva ca iepurii. Peste tot pe unde am lucrat, am dat peste astfel de oameni, dacă le poţi spune aşa. Îi recunoşti dintr-o mie. Sunt cei care sunt mereu cu zâmbetul pe buze, care se împrietenesc cu toată lumea pe la serviciu, care ascultă cu cea mai mare plăcere orice bârfă şi care toarnă tot la şefi, pentru a-şi asigura un post călduţ şi pe viitor. De obicei sunt cei mai incompetenţi oameni din firmă, sunt cei care îşi dau seama că singura cale de a progresa şi de a rămâne în locul călduţ în care s-au instalat, este să toarne în stânga şi în dreapta pe toată lumea. Cel mai tare îi enervează, persoanele care nu sunt interesate de bârfă, care vin la muncă şi îşi văd de treaba lor. Mamă, ce îi mai enervează. Când dau peste astfel de oameni, pupincuriştii, au două variante. În primul rând încearcă să se apropie de ei, să-i tragă de limbă, să scoată ceva de la ei. Şi cum de cele mai multe ori nu reuşesc, atunci îi ocolesc şi stau departe, dar cu antenele întinse pentru a afla orice pas greşit al lor. Nu i-am suportat niciodată pe aceşti pupincurişti, sunt nişte caractere infecte, nişte persoane alunecoase care iau poziţia ghiocel, de fiecare dată când un şef este prin apropiere. Pupincuriştii sunt mereu în poziţii înalte în firmă şi de obicei nu au nimic de lucru. Pupincuriştilor vă ştiu pe toţi şi îmi este scârbă de voi.

13 comentarii:

  1. Te-a enervat un fraier la munca, nu-i asa?

    RăspundețiȘtergere
  2. Cum de ti-ai dat seama? :) Vrei sa spui ca nu e adevarat?

    RăspundețiȘtergere
  3. He he....."Prietenii" stiu de ce!!! Oare prietenii citesc blogul? :P

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) Tirea... daca`i stii de cate ori am scris si eu de astia... de cele mai multe ori cand am dat de asa ceva am preferat sa plec .. in alta societate , in care am dat de altii.. N`ai cum sa scapi.. Acu` iar am dat .. da` am zis ca ajunge plimbatu`.. sa ma mai pupe :P daca tot is d`astia...

    RăspundețiȘtergere
  5. Bravo papilă!! Grav nu e că există aceşti "pupi"! Grav e că se înmulţesc pe metru pătrat de la an la an!
    Piciu

    RăspundețiȘtergere
  6. Cred ca partea cea mai regretabila este ca ne alocam timp din viata noastra acordand atentie acestui tip de oameni.

    RăspundețiȘtergere
  7. Cu totii ii stim pe acesti incompetenti si ne lovim de ei la orice colt de strada!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ne meritam soarta!!!pentru asta suntem prosti platiti...pupincuristul mai pupa si pe bani putini!!!Am fost si vom ramane neam de sluga..cum naiba am castigat atatea razboaie si noi am platit biruri pe la toti?imi da cineva raspunsul?catalin_magda08@yahoo.com....Aveti grija de voi cei putini ramasi cu"coloana vertebrala"va pup!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Pe langa aceste specimene eu ma mai confrunt si cu o subspecie, acele exemplare pupincuriste si lesinate dupa munca. Adica niste lingai care muncesc mult si prost doar de dragul de a cere sefilor mai mult de lucru pentru a-i face pe ceilalti sa arate prost. Aceste specimene nu termina niciodata treaba dar sunt intotdeauna dornice sa ceara mai mult pentru toata echipa, evident, nu doar pentru ei.Ei sunt lingaii din spatele sefilor care sunt prea ocupati cu pupatul pentru a-si face treaba bine. Asadar, ceilalti sunt nevoiti sa munceasca si pentru ei.

    RăspundețiȘtergere
  10. Daaaaa, si eu am o groaza de lingai la birou, la noi e o barfa si o sifonarie ingrozitoare. Mi-e greata. Lucrez la Agentia de Plati si Interventii in Agricultura.

    RăspundețiȘtergere
  11. Vai de mine baieti, eu sunt femeie....sa vedeti voi la noi in firma "pupincureala"...sa le vedeti ranjetul acela orgasmic si vomitiv ca-ti vine sa mergi cat vezi cu doi ochi...dar unde naiba??? cred ca peste tot dam de acest fel de "oameni", sunt niste paraziti ordinari fara personalitate care fac orice sa-si asigure scaunelul confortabil.Incerc din rasputeri sa-i ignor dar nu stiu cat o sa mai reusesc...vai de capul meu.........

    RăspundețiȘtergere
  12. in romania pupincuristii au succes in orice domeniu.dda numai la noi!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. sa le ia dracu de curve blonde peste 40 de ani...nimfomane si disperate ca poate maine mor si na mai pot vb cu nimeni!scuzati-mi vocabularul,dar am o astfel de persoana la serv si cred ca mor inainte de vreme!te descoasa pana in panzele albe....se da prietena cu tine si te barfeteste la tot colectivul!aveti grija oamenilor...!

    RăspundețiȘtergere